sobota, 26 marca 2011

 
Jeżeli chcesz chcesz osiągnąć sukces w biznesie, a także w życiu osobistym, zapoznaj się z publikacją Napoleona Hilla pt. PRAWA SUKCESU. Zapewniam Cię, że jest tak interesująca, iż nie będziesz mógł się od niej oderwać. Poniżej opinia czytelnika o niej.
                     
010-05-14
Adam Szantyka
poszukuję szczęścia, zdrowia i niezależności finansowej.
Zainteresowała mnie publikacja pod tytułem "Prawa sukcesu. Tom I i Tom II". Kupiłem e-book i go przeczytałem. Przeczytałem już cztery razy i za każdym razem czytałem coś nowego. Czytałem o czymś co powodowało, że w moim umyśle zaczynało wrzeć. Teraz wiem: "Moje życie już nie będzie takie samo!". Tylko tak mogę zrecenzować tą książkę i już nie mogę się doczekać kolejnych tomów. "Boję się" tylko co będzie jak poznam wszystkie Prawa sukcesu. Czy będę skazany na sukces? Ależ nie - ja już jestem na niego skazany! Prawa Sukcesu zapowiadają się na wielką REWOLUCJĘ MYŚLENIA i koniecznie każdy powinien je poznać. Życzę miłej lektury, nauki i zmiany siebie.




                                    
                                       http://prawa-sukcesu-tom1.zlotemysli.pl/alexmaria5609,1/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz